W3vina.COM Free Wordpress Themes Joomla Templates Best Wordpress Themes Premium Wordpress Themes Top Best Wordpress Themes 2012

Think outside

În perioada aceasta se pune accentul pe neconvenţional, pe diferit şi pe suprinzãtor.

Oare doar în perioada aceasta, de crizã?

Da, marea majoritate a companiilor sunt atât de prinse cu vânzarea, în perioada de creştere economicã, încât uitã – îmi place mie sã cred – de poziţionare, diferenţiere şi strategie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La o privire mai atentã asupra fenomenului lucrurile stau cel puţin diferit.

Fiecare companie are propriile obiective şi cu siguranţã doar unul singur e comun: profitul.  Prin prisma profitului se poate explica foarte simplu dilema mea.

E mai profitabil sã vinzi atunci când piaţa cere produse şi sã te reinventezi doar atunci când nu mai ai altã soluţie.

Societatea în care trãim considerã cã sunt puţini cei care au “darul” ineditului şi astfel punem un preţ foarte mare pe serviciile lor. Meritã sã ţin un astfel de om anagajt zilnic, când eu am nevoie de el doar de câteva ori în întreaga istorie a companiei?

Brandurile care au în spate un astfel de “dar” comunicã imediat acest avantaj prin preţul mare afişat la raft.

Cei care apeleazã punctual la “darul” inovatorilor lanseazã campanii punctuale şi includ costurile în preţul produsului, treptat treptat.

 

Indiferent de varianta adoptatã, preţul produsului creşte.

Mai existã o variantã – îmi sugera o prietenã dragã, la începutul anului – sã gândim afarã, fãrã cutie.

 

S-ar putea sã fim surprinşi de numãrul mare de daruri pe care natura le oferã.

Gratuit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *